A Honor telefon nagy dolgokra képes

A mobiltelefon piac igen koncentrált, nem sok versenyző van jelen. Akik pedig küzdenek a vásárlók kegyeiért, egy hangyányi előnynek is nagyon örülnek. Minden cég folyamatosan igyekszik előrukkolni valami újdonsággal, ezért évente akár több alkalommal is találkozhatunk fejlesztésekkel. A Honor telefon egyelőre kevésbé ismert a nemzetközi piacon, pedig egy kiváló minőségű, alacsonyabb árú termékről van szó. A Honor telefon kiváló, de kockázatos üzleti stratégia része, amit a kínai Huawei leányvállalataként hoztak létre.

A cég üzletpolitikai szempontokat figyelembe véve, életre keltett egy új brandet, amit ez az új márka testesít meg. A Huawei célja a még szélesebb vásárlóközönség elnyerése, azzal a nem titkolt elképzeléssel, hogy a jól ismert márka kevésbé elkötelezett vásárlói is megismerhetnek valami újat, valami egyedit, amit továbbra is az anyavállalat finanszíroz és az ő malmára hajtja a vizet. A Honor telefon természetesen a Huawei mérnökei által kifejlesztett alapokra épül és igazából az összetevők teljesítményének figyelembe vétele mellett, új dizájn hozzáadásával megpróbálnak teljesen új terméket piacra dobni.

Az elképzelés még gyerekcipőben jár, nem sok eladási eredménnyel, de annál biztatóbb visszajelzésekkel büszkélkedhetnek a Honor telefon létjogosultságát illetően. A kiváló minőségű készülékek hozzák mindazt a vásárlói elvárást, amit vele szembe támasztanak, vagyis a nagyméretű, penge-éles képet, kiváló optikát és nagy tárhelyet. Természetesen, ehhez párosul a kínai termékekre jellemző alacsonyabb, versenyképes ár is, aminek révén egyre nagyobb vásárlóerőt vonz.