Így kezdjük el az alakformáló edzést!

alakformáló edzés

A kardiógyakorlatok minden laikusnak menni fognak, főleg, ha nem adják fel az első órák után. Az alakformáló edzés egyet jelent a zsírégetéssel és az izmok növelésével, azonban ennél sokkal többet kell tennünk. Nézzük egyesével!

Az alakformáló edzés lépései

Az első lépés, hogy ellenőrizzük az étkezési szokásainkat. Lehet, hogy sokkal több cukrot eszünk, mint kéne és érdemes lenne nagytakarítást tartani. A cukor után jöhetnek az édességek és a lisztes finomságok, úgyhogy sajnos a kenyérnek is mennie kell. A szabályok azt is kimondják, hogy a gyümölcsök szintén hizlalnak, úgyhogy ne próbáljuk meg este fogyasztani. Az étkezés után jöhet az edzés. Persze, nem közvetlenül utána, hanem inkább a reggeli órákban. A zsírégetés lényege, hogy többet égetünk el annál, mint amennyit evés során beviszünk a szervezetünkbe, bár az alakformáló edzés is segíthet. Fontos azonban megjegyezni, hogy a kevesebb zsír még nem jelenti azt, hogy tökéletes formánk van, ezen dolgoznunk kell.

Az izomégetés általában súlyzóval történik, de nem szabad már az első óránkon túlzásba esnünk. Az izom könnyen megsérül, amit hosszú ideig tartó fájdalom követ és lehet, hogy csak a csontkovács fog tudni segíteni a gyógyulásban. Szerencsére a személyi edzők pontosan tudják, hogy milyen mozgásformára van szüksége a kezdő vagy a haladó ügyfeleknek, úgyhogy még mindig kérhetünk segítséget. Ha pedig otthonról szeretnénk elvégezni az alakformáló edzést, akkor az interneten is nézelődhetünk. A videók mellett rengeteg informatív cikk létezik, amelyek segítenek a fejlődésben.